Namijenjen je malim i
srednjim preduzećima koja odgovornost za finansijski dio poslovanja prenose na knjigovodstvene agencije.
Paket sadrži neophodne funkcionalnosti u skladu sa potrebama poslovanja malih i srednjih preduzeća.
Obezbjeđuje uvid u sve poslovne događaje, uz usklađenost sa aktuelnim zakonskim propisima.
- Uz jasno definisane šifarnike i detaljnu evidenciju radnika, obezbijedićete kvalitetno upravljanje
ljudskim resursima preduzeća kao neophodan preduslov za poslovni uspjeh.
- Pregled portfolija osnovnih sredstava i njihove alokacije unutar preduzeća sastavne su funkcionalnosti
našeg sistema.
- Rješenje omogućava vođenje evidencija prometa artikala prema organizacionim cjelinama - skladišnim
objektima, kroz kreiranje različitih vrsta dokumenata, obezbjeđujući materijalnu i skladišnu funkcionalnost.
Omogućeno je evidentiranje relevantnih podataka u vezi sa dobavljačima, cjenovnicima i katalozima artikala.
Kreiranje PDV prijave i kontrola PDV-a u različitim poreskim periodima.
- Kroz automatizovan proces obrade putnih naloga i vođenje računa o direktnim i indirektnim troškovima, koji
proizilaze iz datog segmenta, EcoOne servis će poslovanje učiniti bržim i jednostavnijim.
- Naš servis daje jednostavnu i preglednu evidenciju ulazno/izlazne dokumentacije.