Jednostavan prelazak na novu fiskalizaciju 2024. uz EcoOne rješenje

Nova fiskalizacija u Republici Srpskoj uvodi obavezu za sve poslovne subjekte da koriste elektronske fiskalne uređaje, što omogućava transparentnije i preciznije evidentiranje prometa.

Ovaj proces je jednostavan ukoliko izaberete pravo rješenje koje odgovara potrebama poslovanja vaše kompanije - EcoOne softver je sve što vam treba za jednostavno vođenje poslovanja i prilagođavanje uslovima nove e-Fiskalizacije.

Zakaži konsultacije

EcoOne - ERP rješenje sertifikovano za e-Fiskalizaciju od strane Poreske uprave Republike Srpske

Šta vam omogućava?

Kreiranje dnevnih i periodičnih izvještaja

Slanje računa korisniku usluga u elektronskom obliku

Prikaz popusta na fiskalnom računu uz stavke roba/usluga

Kreiranje svih vrsta fiskalnih i nefiskalnih računa u skladu sa Pravilnikom o fiskalnom računu

Poništavanja računa prodaje (Promet i Avans) u slučaju greške prilikom izdavanje računa

Mogućnost povezivanja na dodatni printer za štampanje fiskalnih računa

Više od 1000 korisnika

Sa EcoOne rješenjem, pored efikasnog alata koji je jednostavno koristiti, dobijate i podršku našeg stručnog tima koji preuzima odgovornost za funkcionisanje sistema i konstantno uklađivanje sa zakonskim regulativama RS.

Znanje i iskustvo koje smo stekli kroz saradnju sa preko 1000 korisnika EcoOne rješenja sada nam omogućavaju da za sve nove klijente obezbijedimo brzu i jednostavnu tranziciju na nove uslove fiskalizacije.

“Sa EcoOne, postigli smo izuzetna poboljšanja u tačnosti podataka i optimizovali naše izvještajne procese, omogućavajući našem menadžmentu da donosi brže i informisane odluke.”

Transformacija poslovanja kroz ERP sistem

Pročitajte više o iskustvu kompanije Stylos, koja je transformaciju svog poslovanja započela sa EcoOne prije više od deceniju.

Stylos Case Study

Saznajte kako EcoOne može unaprijediti vaše poslovanje!

Uz našu pomoć, rad prema novim pravilima o fiskalizaciji RS postaje jednostavniji. Nakon prijave, jedan od naših stručnih konsultanata će vas brzo kontaktirati i pružiti sve potrebne informacije.

Pročitajte više o EcoOne rješenju:

Zakažite konsultacije sa našim ekspertima

Šta donosi nova fiskalizacija 2024. u Republici Srpskoj?

Novi Zakon o fiskalizaciji stupa na snagu 17. 12. 2024. i uvodi promjene koje su važne za vaše poslovanje.

Novi Zakon o fiskalizaciji stupa na snagu 17. 12. 2024. i uvodi promjene koje su važne za vaše poslovanje.

Novi Zakon o fiskalizaciji predviđa evidentiranje prometa dobara i usluga na veliko i malo koji se vrši posredstvom elektronskih fiskalnih uređaja (EFU).

Najbitnije promjene koje donosi nova fiskalizacija:

  1. 1. Obavezna upotreba elektronskih fiskalnih uređaja

    Svi privredni subjekti moraju koristiti uređaje koji su povezani sa Poreskom upravom RS u realnom vremenu. Ovo omogućava trenutnu razmjenu podataka o svim izvršenim prometima. Fiskalni uređaji su povezani sa centralnim sistemom Poreske uprave, što omogućava kontinuirano praćenje prometnih tokova.

  2. 2. Veći postupak kontrole

    nspektori Poreske uprave imaju lakši pristup podacima i mogu brže i efikasnije sprovoditi kontrole. Ovo smanjuje administrativni teret za preduzetnike i omogućava brže rješavanje eventualnih nepravilnosti.

  3. 3. Elektronski računi

    Sve transakcije se evidentiraju putem elektronskih računa, čime se olakšava praćenje prometa i poreskih obaveza. Elektronski računi su obavezni i za bezgotovinske i za gotovinske transakcije.

Na videu ispod možete pogledati video prezentaciju o pokretanju postupka inicijalne fiskalizacije za poreske obveznike

Prednosti nove fiskalizacije:

  • Obavezna upotreba elektronskih fiskalnih uređaja

  • Svi privredni subjekti moraju koristiti uređaje koji su povezani sa Poreskom upravom RS u realnom vremenu. Ovo omogućava trenutnu razmjenu podataka o svim izvršenim prometima. Fiskalni uređaji su povezani sa centralnim sistemom Poreske uprave, što omogućava kontinuirano praćenje prometnih tokova.

  • Veći postupak kontrole

  • nspektori Poreske uprave imaju lakši pristup podacima i mogu brže i efikasnije sprovoditi kontrole. Ovo smanjuje administrativni teret za preduzetnike i omogućava brže rješavanje eventualnih nepravilnosti.

  • Elektronski računi

  • Sve transakcije se evidentiraju putem elektronskih računa, čime se olakšava praćenje prometa i poreskih obaveza. Elektronski računi su obavezni i za bezgotovinske i za gotovinske transakcije.