EcoOne servis predstavlja poslovno softversko rješenje ERP klase koje omogućava integraciju poslovnih procesa preduzeća i njihovo efikasno upravljanje. Servis je podjeljen u softverske pakete koji odgovaraju specifičnim potrebama preduzeća zavisno od njihove veličine i privredne grane u kojoj posluju uz puno uvažavanje pozicioniranosti finansijske funkcije unutar njihove organizacije.
Funkcionalnosti su grupisane prema srodnosti i podjeljene u grupe:
Upravljanje finansijama
EcoOne Finansije su jedna od osnovnih poluga za kontinuirano funkcionisanje preduzeća, od izvršenja njenih
zadataka često zavisi izvršenje i ostalih poslovnih procesa unutar preduzeća. Kroz naš set modula
obezbjedićete usklađivanje dinamike priliva i odliva novčanih sredstava, te regulisanje novčanih tokova i
praćenje finansijskih odnosa. Naš sistem omogućava generisanje finansijskih izvještaja i u potpunosti će
zaokružiti vaše potrebe vođenja preduzeća u finansijskom smislu.
Upravljanje ljudskim resursima
EcoOne Ljudski resursi predstavljaju ključni element u stvaranju dodatnih vrijednosti preduzeća. EcoOne će vam
pomoći da pretvorite znanja u komparativnu prednost te dodatnu pažnju posvetite intelektualnom kapitalu vaše
kompanije. Različiti setovi naših funkcionalnosti kreiranih na osnovu dugogodišnjeg iskustva obezbijediće
kvalitetno upravljanje ljudskim resursima vašeg preduzeća kao neophodnog preduslova za poslovni uspjeh.
Robno materijalno
EcoOne Robno materijalno knjigovodstvo pruža mogućnosti za definisanje normativa i izradu radnih naloga kojima
se evidentira količina gotovih proizvoda. Detaljni prikazi promjene stanja materijala, kao i svih vrsta
ulaznih i izlaznih faktura samo su neke od funkcionalnosti našeg sistema. EcoOne će vam omogućiti efikasno
upravljanje sistemom nabavki, detaljno praćenje podataka o svakoj kupovini i dugovanju, kao i evidentiranje
svih relevantnih podataka u vezi sa dobavljačima, cjenovnicima i katalozima artikala.
Vozila i putni nalozi
EcoOne putni nalozi omogućiće praćenje trenutnog stanja i evidentiranje promjena na svim osnovnim sredstvima u
vašem preduzeću koja pripadaju kategoriji vozila. Evidencija i praćenje troškova vezanih za vozila i službena
putovanja, a posebno upravljanje ovim troškovima, predstavlja izazov sa kojim se preduzeća svakodnevno
susreću. Kroz automatizovan proces obrade putnih naloga i vođenjem računa o direktnim i indirektnim
troškovima, koji nastaju u ovom segmentu, naš sistem će učiniti vaše poslovanje bržim i jednostavnijim.
Takođe, kroz evidenciju o servisima vozila, proteklim kvarovima, alarmiranju o isteku registracija i
osiguranju, EcoOne će sigurnost i administrativne zahtjeve kompanije podići na viši nivo.
Dokumenti
Papirni dokumenti su još uvek najvažniji izvor informacija u preduzećima. Potraga za podacima iz tako
arhiviranih dokumenata je težak i dugotrajan posao. Smanjenjem administracije i troškova skladištenja,
„kancelarija bez papira“ povećava učinkovitost brzim unosom i pronalaženjem dokumenata, te nudi kontrolisan
pristup dokumentima u skladu sa korisničkim ovlašćenjima. Sistem jednostavnog unosa i praćenja ulazne i
izlazne dokumentacije preduzeća.
Upravljanje Finansijama
standard pack
enterprise pack
standard pack
enterprise pack
standard pack
enterprise pack
standard pack
enterprise pack
standard pack
enterprise pack
standard pack
enterprise pack
Upravljanje Ljudskim resursima
standard pack
enterprise pack
standard pack
enterprise pack
Robno materijalno
standard pack
enterprise pack
standard pack
enterprise pack
standard pack
enterprise pack
standard pack
enterprise pack
Vozila i putni nalozi
standard pack
enterprise pack
standard pack
enterprise pack
Dokumenti
standard pack
enterprise pack