EcoOne Standard pack

Namijenjen je malim i srednjim preduzećima koja odgovornost za finansijski dio poslovanja prenose na knjigovodstvene agencije.

Paket sadrži neophodne funkcionalnosti u skladu sa potrebama poslovanja malih i srednjih preduzeća. Obezbjeđuje uvid u sve poslovne događaje, uz usklađenost sa aktuelnim zakonskim propisima.

  • Uz jasno definisane šifarnike i detaljnu evidenciju radnika, obezbijedićete kvalitetno upravljanje ljudskim resursima preduzeća kao neophodan preduslov za poslovni uspjeh.
  • Pregled portfolija osnovnih sredstava i njihove alokacije unutar preduzeća sastavne su funkcionalnosti našeg sistema.
  • Rješenje omogućava vođenje evidencija prometa artikala prema organizacionim cjelinama - skladišnim objektima, kroz kreiranje različitih vrsta dokumenata, obezbjeđujući materijalnu i skladišnu funkcionalnost. Omogućeno je evidentiranje relevantnih podataka u vezi sa dobavljačima, cjenovnicima i katalozima artikala. Kreiranje PDV prijave i kontrola PDV-a u različitim poreskim periodima.
  • Kroz automatizovan proces obrade putnih naloga i vođenje računa o direktnim i indirektnim troškovima, koji proizilaze iz datog segmenta, EcoOne servis će poslovanje učiniti bržim i jednostavnijim.
  • Naš servis daje jednostavnu i preglednu evidenciju ulazno/izlazne dokumentacije.

+skladišni prostor po korisniku 500MB


Jednokratni paket za organizaciju bez naknade:
SERVICE DESK: 30min
ONLINE OBUKA
BACK UP jednom godišnje (na zahtjev korisnika): USB

26,99KM

mjesečno
po korisniku

Sistem izvještavanja

30+ izvještaja

Skladišni prostor

500 MB po korisniku

Godišnji back up podataka

USB

Jednokratni paket za organizaciju

Service Desk: 30min

Obuka